Aj :(

Jag har Googlat på magkatarr och det är ju ingen tvekan om att det är det jag har.
Suck. Jag har så fruktansvärt ont hela tiden :( Måste ändra mina kostvanor och inte dricka någon alkohol på ett tag. Får hoppas det hjälper. Och så måste jag sluta med kaffet.. *gråter* Hur ska det gå?
Jag som precis fått hem drömkaffet också.. Suck. Aja, mitt eget fel att det blivit såhär antar jag. Har ju inte levt speciellt sunt under mitt liv.

Har precis marinerat fläskkotletterna :) Det blir vitlöks-chilimarinerade fläskkotletter med ris och grönpepparsås till middag ikväll :) Gottis! Vad äter ni ikväll?

Så sjukt det här med magkatarr.. Det hjälper när jag äter men efter en stund blir det lika illa igen. Kan ju fan inte äta konstant för att jag inte ska ha ont.
Tänkte ta en värktablett men läste att det kan göra det värre så det verkar dumt.
Älskling tycker jag ska gå till läkaren och det kanske inte är en dum idé?

Ska nog möta älskling när han kommer sen och köpa en trisslott. Vet inte varför jag fick den impulsen men kanske kan det leda till en vinst? :) Återstår att se.

...

Nä ska lägga mig på soffan o vila en stund.
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

usch- fy fasikens vad jobbigt :(

2009-03-04 @ 13:55:38
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Mia

Tjenare!

Sugen på att få lite fler besökare till din sida? Kika in här, det funkade verkligen för mig, nu har jag grymt mycket mer besökare! Det är förresten gratis också:P



http://www.viraltrafik.se/?Miaa

2009-03-04 @ 13:57:40
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0