Åh så härligt!

Kom hem för ett tag sen från en springrunda :)
Jag hade tråkigt imorse och bakade en chokladkaka..
--->
... Och efter att ha stoppat i mig alldeles för mycket av den så fick jag naturligtvis ångest.
Så jag laddade Pelles mobil (en musikmobil han inte använder) med massa skön musik och satte på mig gympaskor och gick ut för att springa lite :)
Och jag hade sån himla tur! Solen sken på mig hela tiden.. Så himla härligt!
Att jag inte gör det oftare? Det ger ju en sån fantastiskt energi/lycko-kick :)
Solen som skiner på en, schysst musik i öronen och vinden i ansiktet.. Åh lycka!
Systeryster ringde när jag precis hade kommit ut så under dom 10 min som vi pratade gick jag bara.
Men så fort vi hade lagt på höjde jag volymen till högsta och bara sprang och sprang.
Går inte att beskriva hur skönt det var. Sprang ner till vattnet :) Supernice!
Sprang sammanlagt 20 min och powerwalkade i 15 min. Fantastiskt skönt!
När jag kom hem var jag helt slut som ni ser här:


Jag ska snart gå till centrum och möta min älskade man :) Wiii har längtat efter honom!
Hihi jag är så fantastiskt superduper kär! Och blir bara mer och mer förälskad för varje dag som går.. Det känns bara helt toppen! <3 Och jag märker verkligen vilken skillnad det är nu om man jämför när vi bodde i Skogås..
Vi båda var lite osäkra då men nu finns det inget som stoppar vår kärlek. Det känns så otroligt skönt att Pelle verkligen vill gifta sig med mig :D Inget skulle göra mig lyckligare än att bli hans fru.. Ja att föda hans barn också förstås.
Han sa till mig igår "Gabriella, jag vill att du föder mina barn" Iiiiih det vore en ära.. <3
Shit ni fattar inte hur lycklig jag är! :D

Upptäckte imorse att nu är det verkligen dags att färga håret.. Ser ju inte klokt ut:


Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe, röka en cigg och sen möta baby!

Ha en toppenfredag, det tänker jag ha :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi jag störde din ruuunda lipar.



Asså iiih jag känner med dig älskade syster <3



puuuuuuuuuuuss love ya

2009-03-15 @ 21:22:46
Postat av: Chatrine

det va jag som skrev det där.. vet inte vart mitt namn tog vägen =S

2009-03-15 @ 21:23:19
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0