Väntat..

Vaknade upp imorse av att halsen kändes som sandpapper och näsan helt täppt.
Det var visserligen rätt väntat eftersom älskling varit sjuk och vi lever ju tillsammans.. Men ett tag trodde jag nästan att jag skulle slippa eftersom att det tog en hel vecka innan jag blev sjuk.
Usch man blir så ynklig när man är sjuk..
Jag hoppas verkligen jag slipper febern men inte så troligt kanske.
Imorgon bitti ska jag vara i Huddinge på studieplaneringssamtal och det kan jag verkligen inte missa.
Så det är bara att slänga i sig några alvedon, ett par halstabletter och ge sig iväg.

Har sovit jättedåligt inatt.. Vaknat minst en gång i timmen av att älskling hostat men också av att jag varit blöt av svett.
Nä usch orkar inte sitta här, ska lägga mig på soffan och vänta på att älskling kommer hem och tar hand om mig ;)

Hoppas ni mår bra.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0