Öööh!

Usch vilken jävla resa.. Från att jag gick hemifrån tills nu då jag kom hem har jag mått piss.
Varit nära på att spy flera ggr.. Och det är ingen rolig känsla när man sitter på en fullproppad buss. Uuh.
Mötet gick iaf bra, fick med mig massa papper och broschyrer så ska gå igenom dom och sen börja söka dom kurser jag vill gå. Jag fick tydligen betyg i Matte A och Svenska A och några andra kurser på gymnasiet så har skrapat ihop 500poäng iaf :P
Bättre än inget :)
Känns väldigt skönt att äntligen ha tagit tag i det här.

Glömde berätta imorse om min hemska dröm jag hade inatt.
Jag drömde att jag och Pelle var med om en hemsk båtolycka då båten välte och vi båda blev väldigt skadade.
Jag blev bla träffad av en propeller och tappade alla tänder.. Skitläskigt!
Och Pelle var helt blodig :(
Men det var inte det värsta.. Vi blev instängda i nån jävla by och kunde inte ta oss därifrån :S
Och sen får Pelle ett samtal att hans mor har gått bort..
Fan allting vara bara så himla hemskt! :(
Jag hatar att drömma mardrömmar, förstår verkligen inte varför jag gör det så ofta?
Nån som har nån idé om det?

Usch jag mår så dåligt.. Vill att älskling ska vara hemma med mig :(
Fast han får mig att må bättre även fast han inte är här..
Han skickar såna söta sms :)
Fick ett nyss: "Du är världens finaste. Kram till min underbara fru"
Gulleälsklingsbaby! <3
Och häromdagen berättade han en hemlis för mig.. Hihi.
Men det kan jag inte skriva för kan finnas en person som tar illa upp då..
Tror visserligen inte hon läser min blogg men man vet aldrig.
Jag är världens lyckligaste iaf! :)

Nu ska jag fylla på min tékopp och sen lägga mig och läsa min sluta-röka-bok.


Sjukling :(


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0