Jösses.. Äggmania!

Kom o tänka på en grej när jag stod o stekte pannkakor nyss..
Jag har ätit 6 ägg idag (!) och klockan är bara 12.
Gjorde en äggröra av 4 ägg till frukost imorse, och nu åt jag pannkakor till lunch innehållande 2 ägg..
Haha. Men det är väl rätt nyttigt med ägg har jag fått för mig så gör inte så mycket.

Pratade med min kära man för ett tag sen, han skulle bli tidig idag :)
Tjihooo! Mys!
Dock innebär det att jag blev lite stressad nu, måste bädda sängen och diska innan han kommer så jag slipper göra det när han är hemma. Åh varenda sekund med min älskling är underbar! <3
Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom.
Äkta kärlek varar för evigt! <3 Alltid du och jag min älskade Pierré!

Jag blev supersugen på en rågmacka med salami och brie på.. Ge mig?

Har inte fått svar än från studievägledaren vilket jag tycker är märkligt..
Hon har alltid varit väldigt snabb på att svara annars.. hade jag haft pengar på telefonen hade jag ringt henne.
Hade också ringt på ett jobb i Forum Nacka, hade varit perfekt!
Det suger att vara fattig! Tur man är rik på kärlek annars hade man ju varit superdepp.
Det är det som är så härligt med min älskling, hur dåligt allt annat runt omkring går så mår jag aldrig sådär jättedåligt för jag har alltid min stöttande, förstående, underbara man som tar hand om mig.
Åh kärlek! <3

Nä dags att diska och fixa lite för snart kommer min man hem :D

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Oudii

jaaa precis!!!!

man ser så tydligt att hon tar bort en bit i innerlåret ;o :)

2009-06-12 @ 12:51:56
URL: http://quazimodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0