Irriterande!

Mitt dumma tangentbord fungerar inte som det ska,mellanslagstangenten fungerar inte.
Inte heller vissa bokstäver. Detta tar mig alltså hur lång tid som helst att skriva.
Anänder Skärmtangentbordet för att skriva in det som saknas.
Så detta blir inget långt inlägg men kan ju berätta att helgen var toppen!
Var på Grönan i Fredags med älskling och tjejerna,hur kul som helst!!!
Berättar mer detaljer när jag har skaffat ett nytt tangentbord ;)

Tills dess får ni kika på lite bilder:



På väg till Grönan :)


Två sjöjungfruar.. Inga badkrukor här inte, eller hur tjejer? ;)



En egobild är ju ett måste :P


GAH! Det är så fruktansvärt irriterande att inte kunna skriva normalt!!!!
Ska försöka mig på att fixa det här nu.
Hoppas ni har det bra allihop

Puss /jag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej? Jag menar det som står :) så............?

2009-07-13 @ 16:47:29
URL: http://theflubberthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0