Irriterad på idioter!

Hej allihopa!
Jag lyckades klämma ur sista schampot ur flaskan igår så slapp lukta kille :)
Mötte älskling när han kom från jobbet och så gick vi hem och lagade mat.
Jag är såå himla kär så jag vet inte vart jag ska ta vägen?!
Jag blir knäpp.. :)

Jag sitter här med mitt té och är lite seg.. Kunde inte somna om när älskling gick vid 6.30 imorse..
Och kaffet är ju som sagt slut så har inget att pigga upp mig med.
Det suger så kraftigt när man inte får pengar när man hade tänkt sig.
Dumma jävla socfitta! Fan hon kan väl för i helvete meddela mig om att jag måste skicka med deklarationen..
Tror hon att jag är tankeläsare? Hur fan skulle jag kunna veta att jag var tvungen att skicka med den när hon inte sagt nåt?
GRRRR! Jag blir arg!
Så vi sitter som sagt här med minus på kontot till nästa vecka nån gång. Suck!

Nästa helg är det Midsommar och då ska tjejerna vara hos oss :D
Wiiii! Supermys!!!! Får verkligen hoppas att jag fått pengar då, annars får vi låna.

Just det, det är ju faktiskt fredag idag. Pelle skulle på firmafest på Grönan men det blev inställt..
Så vi ska vara hemma o mysa istället, lika bra det, vi är ju sjuka fortfarande.
På söndag ska vi till Skansen o se pappas kör sjunga :) Wii mysigt.
Hoppas vädret blir bra men det ska vi väl inte räkna med.

Och den där dumma turkidioten jag har till chef kan dra åt helvete!
ALLA i café/restaurangbranschen är likadana, så är det bara..
Han svarar inte när jag ringer.. Och när jag frågar efter min lön så får jag sms tillbaka att han inte är i Stockholm.
Säkert en lögn. Så trött på er idioter!


Jag har fått med mig Pelle på att sluta röka nu :)
När vi kommer hem från Finland ska vi fimpa.
Jag ville först sluta den dagen vi kommer till Finland men Pelle påminde mig om nåt:
"Ska vi sitta ute i skogen där det enda man gör är att bastar, grillar korv och dricker öl.. Utan att röka???"
Hahaa.. han har ju lite rätt ;)
Men åh vad jag längtar dit!!! En veckas mys med min underbara man.. Vi mår så bra där :)

Nä nu ska jag söka lite jobb.. Och dricka mer té. Och ta en cigg på det.. Ja så får det bli.

Som ni vet är jag helt värdelös på att blogga på helgerna.. Vill ju inte sitta vid datorn när min älskade man är hemma ju.
Är på tok för kär för att vara ifrån honom när han är så nära :)

Ha en toppenhelg alla sötnosar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0