Härligt!

Godmorgon mina snygga läsare :)
Hoppas ni mår bra. Själv mår jag toppen, eller nu ljög jag.. Hade jätteont i halsen när jag vaknade och har nyst ungefär 20 ggr.. Men för övrigt är det riktigt bra!
Provjobbade igår på den där restaurangen i Forum som jag skrev om häromdagen och jösses vad roligt det var!
Helt underbara människor! Ska jobba idag med.. :) Börjar kl 10 och slutar nån gång vid 18-20 tiden.
Jag älskar ju restaurangbranschen men som ni vet har jag ju sagt att jag inte vill jobba med det mer..
Och det beror på att jag är trött på att sluta så sent och inte vara hemma förrän mitt i natten.
Men med det här jobbet slipper jag det :) Slutar senast 20 eftersom restaurangen ligger i ett köpcentrum. Lovely!
Och ett till stort plus är förstås att det är så otroligt nära! Hur skönt som helst. 20 min från dörren till jobbet.
Och så får vi ju äta fantastisk god mat ;)

Jag sitter här och njuter av en kopp kaffe.. Colombianskt som älskling fick med sig hem av Bagge. Tusen tack!
Har ju skrivit om det förut och jag skulle bara dricka det om det inte var så jäkla dyrt.
Kostar mer än dubbelt så mycket som Zoegas t.ex.

Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi åker till Finland! Åh vad jag längtar!


Nä nu ska jag läsa DN och sen sminka mig.
Ha en underbar dag i det här vackra vädret vi har turen att få njuta av:)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0