Härlig helg! :)

Hej alla gullungar :)
Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag haft.
Vi har ju haft tjejerna här och vi har haft så roligt och mysigt! Dom är bara för härliga!

Finaste töserna :)


Vi åkte till Skogås och hämtade dom, åkte hem och gick vi och handlade tillsammans.
Moa och jag lagade maten, fläskfilé, potatis, sås och sallad.. Jättegott blev det!
Sen gick vi ner till parken här för att titta på Promoe, men han var försenad så när han väl satte igång frös vi så mycket så vi gick hem istället. Åt lite chips och kollade film :)

Sen på lördagen skulle Markoolio uppträda i parken så vi gick dit såklart.
Jag hann tyvärr bara se en låt för sen skulle jag åka och jobba.
Men tjejerna fick ju se och dom fick autografer också, det var ju huvudsaken.
När jag slutade jobbet mötte dom mig och vi gick till parken en stund igen, satt på gräset och tog det lugnt.
Sen hem och äta och därefter bullbak! :D
Haha, vi hade mjölkrig och vi alla var helt vita :P Skoj skoj, dock måste jag plocka fram dammsugaren när jag kommer hem från jobbet idag för vår mörka matta är inte länge mörk.

Igår jobbade jag igen och älskling och tjejerna kom till mitt jobb och drack dricka och åt glass, sen åkte vi tillsammans till Skogås.
Jag och Pelle skulle till pappa på grillfest, MYCKET trevligt! Tack för en härlig kväll! <3
Och nu sitter jag här och ska snart bege mig till bussen för att jobba ett par timmar.

Jag sitter här med mina vita jeans men nånting har hänt för på ena benet är det fläckar :(
Är det någon som vet hur jag kan få bort dessa fläckar? Dom går alltså inte bort i tvätten..
Mycket synd för jag älskar dom här jeansen. Nån som har något tips???


Just det, lovade ju att ni skulle få se bild på mina nya skor, det kommer sen efter jobbet, har inte tid att fota och hålla på nu.. Dock kan ni få se en bild på det vita linnet jag köpte, och en bild på mig och min man :)

Min älskade skäggiga man! <3



Och där har vi toppen också.


Nu måste jag borsta tänderna och sen åka till jobbet.
Vi hörs senare!
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Chatrine

Shiiiit, den ena e en KOPIA av sin mamma ochd en andra snuttan e en kopia av sin pappa ;)



Wiiiiiie ÄNTLIGEN uppdatering ;P

Puss yster

2009-06-01 @ 18:54:13
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0