Glad Midsommar :)

Hej på er!
Hoppas ni mår fint.
Jag mår toppen! Jobbade 10-timmars pass igår och hade hur roligt som helst.
Håll tummarna för att jag blir anställd för jag har aldrig trivts så bra på ett jobb tidigare och vill verkligen ha det här jobbet! :)
Ska jobba igen på tisdag och ska då diskutera lön ;)

Ska åka till Sensus om en stund på möte.. Ska passa på att skicka in ansökningshandling till Försäkringskassan på en gång. Skulle ha gjort det i början av månaden egentligen men har inte blivit av.
Äh spelar ingen roll :) Får pengar iallafall.
Fick soc idag också.. Så betalade tillbaka en del av det vi är skyldiga pappa.
Det känns verkligen skönt! Resten får han när Pelle fått lön.
Oj vad lycklig jag är! Känner verkligen hur allt går min väg nu.. Underbar känsla med tanke på att det har skitit sig ganska länge nu för mig. Men det är kanske så? Måste väl jämna (stavas det verkligen så? :S) ut sig?.
Eftersom jag har haft sån otroligt tur och hittat min själsfrände så kanske allt annat i livet inte går lika bra..
Struntsamma, min älskade man, min familj, tak över huvudet och en inkomst är allt jag behöver.

Blir storstädning när jag kommer hem sen och därefter möte älskling och handla inför helgen.
Vi ska ju ha Moa (kanske Ellen också) här så då måste vi ladda upp med massa mysfaktorer.. :)
Typ jordgubbar och glass eller nåt :P Vi har faktiskt ingen aning om hur vi ska fira Midsommar, kanske töserna har nåt förslag.

Oj nu måste jag springa.. Ha en toppenhelg allihopa så hörs vi snart igen!

GLAD MIDSOMMAR!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Verkligen jätte roligt att höra att du har det bra och är lycklig :)

Eftersom jag läst din blogg så vet jag hur du haft det med tanken på det du skrivit.

Kramiis / Mikaela

2009-06-18 @ 12:27:32
URL: http://miikaaeeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0