Bilder

Kom på att jag faktiskt har en massa tid mellan tvättarna.. Så ni får se bilder redan idag :)


Jag och Moa bakade jordgubbstårta :)


Den blev supersmaskig!


Jag lockar Moas hår innan vi åkte in till stan för att gå på bio
(Ignorera min "gravidmage", det blir så efter att man ätit tårta till frukost)



Vackra Guldlock <3


Älskar er! <3
(Är i stan och väntar på att bion ska börja, vi såg "Natt på museet 2")


Äkta kärlek!
Du är mitt allt!


Åh jag är så lycklig!
Jag älskar mitt liv och alla mina nära och kära jag har omkring mig..
Ja även er som jag inte umgås med, ni vet vilka ni är.

Om 13 dagar är vi på väg till Finland.. Jag längtar sjukt mycket. Vi kommer ha den mysigaste veckan!
Men innan det väntar ännu en toppenhelg med sötnosarna Ellen och Moa!
Vi ska fira Moas födelsedag nästa helg eftersom vi är bortresta när hon fyller år.
Vi har en liten överraskning planerad, det kommer bli hur kul som helst!

Utöver det ni ser på bilderna så har vi spelat Monopol (Moa vann båda gångerna, grrr!) och kollat på film och ätit godis förstås. En riktigt bra helg. Tyvärr blev det ingen dans runt stången men vi hade mysigt ändå :)
Och vilken tur vi har haft med vädret.. Bara en liten skur på hela helgen.
Och nästa vecka väntar sommarväder.. Woho! Kan det bli bättre?

*sprider lite av min lycka till Er alla*

Ha en skön söndagkväll nu så hörs vi imorgon.

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: mickis

hihi glad jag blir :)

Jaa, känns som att jag är nykär hihi.

aa den vart super! kunde inte blivit bättre :)

2009-06-21 @ 20:52:46
URL: http://miikaaeeelas.blogg.se/
Postat av: Beafiis

Den där jordgubbstårtan ser ju riktigt SMARRIG ut.. Puss

2009-06-22 @ 15:22:25
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: mickis

Mmmmm (tittar på tårtan och dreglar) fniss hihi

2009-06-24 @ 17:48:07
URL: http://miikaaeeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0