AJ!!!

Idag har jag ONT!
Jag och älskling var lediga igår så vi tänkte att det är ett perfekt tillfälle att passa på att skaffa sig en solbränna.
Jo tack det lyckades vi med!
Vid 11 tiden gick vi till "vårt ställe" (ett berg som ligger precis vid vattnet, bara 5 min från vårt hus) och hade med oss tidningar och böcker. Låg där i bikini och läste och pratade och hade såå himla mysigt!
Vi badade till och med :) Och det var faktiskt skönt i vattnet (Catta, anledningen till att jag skrek var inte pga att det var kallt, blev bara lite chockad, hehe :P)
Badade flera ggr faktiskt, hur skönt som helst. Tiden gick och snart var klockan redan 4.
Dags för lunch/middag.. Så vi gick hem och bytte om och gick sen och åt pizza.. Mums!
När vi kommer hem inser vi att vi har bränt oss rejält! Det svider över hela kroppen och gör så ont :(
Men vi får skylla oss skälva, vi tänkte inte på att man faktiskt behöver solskyddsfaktor.
Suck, så idag blir det keps och långärmat för min del :P
Ni ska få se en bild från igår, dock var jag tvungen att censurera den.. Men här ser ni litegrann av hur mysigt det är på "vårt ställe" :) Vi tänkte ta med tjejerna dit nästa helg också.




Idag jobbar jag kväll, börjar 12 och slutar 20. Ska löneförhandla idag också.. Jag hatar att göra det!
Hm, får se hur det går :P Önska mig lycka till förresten, det är min sista "prov"dag så går det bra så blir jag anställd :D
Hoppas hoppas!

Nu ska jag försöka få på mig lite smink men blir väldigt sparsamt för det bränns!!!
GLÖM INTE SOLSKYDD MINA KÄRA LÄSARE!
Och stackars älskling.. Han har ju sele och måste lyfta tunga soffor mm. Stackars hans röda axlar.
(Att man aldrig lär sig???)

Ha en underbar dag i detta härliga sommarväder så hörs vi imorn.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

SVAR:Haha, det är rätta takter:D

2009-06-26 @ 22:52:26
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0