Jobbig lista som är roligare för mig att fylla i än för er att läsa .. :P

1. Fullständigt namn? Laura Gabriella de Lemos Lapinlampi
2. Exakt ålder? 23 år den 7:e Augusti
3. Vart bor du? Nacka
4. Bor tillsammans med? Min fästman Pelle
5. Husdjur? Nej men har planer på att skaffa vovve snart :)
6. Färg på ditt hus? Grått
7. När är du född? 7:e Augusti 1986
8. Klass? Jadu.
9. Vilket år tog du studenten? Har ej tagit studenten tyvärr
10. Jobbar? Inte för tillfället men har lite på gång.
11. När ska du sova ikväll? När jag blir trött, blir runt 23 tiden skulle jag tro
13. Duschat idag? Nej
14. Kramat någon idag? Ja älskling imorse innan han stack till jobbet :)
15. Pussat någon idag? Samma som ovan
16. Vad har du ätit? 2 varma mackor med tomat, skinka och ost
17. Dagens klädsel? Rött linne, svarta mjukisar
18. Dagens smink? Inget alls, sminkar mig nästan aldrig
19. Dagens sötnos? Älskling!
20. Dagens roligaste? Har inte hänt nåt roligt än
21. Har du många vänner? Nej men dom jag har är underbara!
22. Hur många har du kysst? Ska man verligen minnas sånt?
23. Vem kramade du senast? Älskling!
24. Hur många har du haft sex med? My business
25. Hur många har varit otrogna med dig? För många för att jag ska våga skriva ut det här
27. Har du pojk-/flickvän? Jag är förlovad med min älskade sambo! <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? Jocke på Sensus
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Det låter som en plan ;)" Från älskling

FAVORIT:
31. Film? "Lejonkungen" och "Hitta Nemo"
32. Låt? "Picture" Kid Rock feat. Sheryl Crow och "Wish you were here" med Pink Floyd
33. Mat? Lasagne och thailändsk mat
34. Dryck? Vatten och kaffe
35. Färg? Svart
37. Stad? Vitoría (Brasilien)
38. Land? Brasilien, Thailand
39. Ämne i skolan? Engelska
40. År? När jag träffade min man 2008.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Älskling
42. Personen du kysste? Älskling
43. Gången du spydde? För en vecka sen ungefär
44. Gången du grät? Förra onsdagen innan operationen
45. Pizzan du åt? I fredags, en Vezuvio med vitlökssås.. Mmm!
46. Gången du var i Göteborg? Maj 2008
47. Gången du var i Stockholm? Jag är i Stockholm eftersom jag bor här
48. Gången du var full? I lördags var jag lite smålullig
49. Gången du var hög? Lääääänge sen! :)
50. Personen som såg dig gråta? Sköterskorna och läkaren på Karolinska

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? KATT!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa!
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Öööhh.. Använder inget av det.
58.Ragga eller bli uppraggad? Både och är skoj!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? Svårt.. naturligt blondt är finare än svart.
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad!
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller Fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Båda!
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? Svårt att räkna, älskar ju min familj, min släkt, mina vänner osv.
71. Personer du hatar? Jag tror inte jag hatar någon, ogillar däremot desto fler.
72. Personer som sagt jag älskar dig? Inte antalet som är viktigt
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Haha blev nog ett par st under dom ljuva fjortisåren ;)
74. Glassar du ätit på en dag? 4 st.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inte en enda tyvärr.. Ville gå på Uppsala Reagge men blir inte så :(
76. Gånger du haft minnesluckor? Haha hur ska man minnas det då? :P
77. Piercingar har du: Har bara i öronen nu (5 st) men har haft 2 i läppen
78. Personer du saknar just nu? CAROLINA!!!
79: Gånger ditt hjärta brustit? Fler än en och det gör lika ont varje gång. Tur att hjärtat läker :)

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Min babe såklart!
81. Ska du träffa imorgon? Alla som ska gå på "Studieteknik-seminariet" imorgon (Sensus)
82. Sjöng du senast för? Mig själv :)
83. Hade du senast en msn konversation med? Beatrice
84. Spelade du tv-spel med senast ? Älskling när vi precis hade flyttat hit. Hände bara en gång, nu ligger det och dammar :P
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Min man såklart!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Hade behövt många stenar...
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova jämte inatt? Min mysiga älskling!

VAD:
90. Gör dig glad? Varje minut med älskling!
91. Gör dig ledsen? Att jag inte får träffa Carolina så ofta som jag vill och behöver :(
92. Vad vill du helst göra nu? *censur* ;P
93. Önskar du att du slapp göra? Leva på Soc.
94. Vill du ha nu? ÄLSKLING!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En klocka
96. Längtar du till? Jag längtar tills jag och älskling får vårt kärleksbarn (jag önskar iaf att vi får det)
97. Tycker du om dina betyg? Nej, vet att jag kunde fått höga betyg om jag bara gått till skolan.
98. Ångrar du i ditt liv? En hel del tyvärr
99. Är det bästa som har hänt dig? Pierré Jernström!!! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

fin blogg :)

2009-08-13 @ 22:51:31
URL: http://smissie.blogg.se/
Postat av: Elli

Otroligt att jag orkade läsa hela!!!

var det inte jobbigt att fylla i den?

2009-08-16 @ 12:02:47
URL: http://meeeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0