*urk*

God morgon!
Idag mår jag jätteilla :( Gick upp 6.30 med älskling och satte på kaffe..
Hann dricka en halv kopp innan det ville upp igen. Förstår inte varför!
Funderar på om det kanske har med allt lugnande mm jag fick i onsdags men det borde ha gått ur kroppen redan iförrigår eller igår. Hmm.. Inte skoj!
Men jag tror iallafall att det har med operationen att göra.

Både jag och älskling vaknade runt 3 inatt av att det åskade och blixtrade massor..
Mysigt men var lite halvsvårt att somna om sen.

Vädret är bajs men det gör inget, jag är glad ändå.
Moa ska vara hos oss i helgen :) Myspys!
Hoppas hon har med sig många filmer, kan ju inte göra så mycket annat i det här vädret ;P


Jag fyller 23 år om exakt 2 veckor :) Glöm inte att gratta. (7:e Augusti)
Eftersom jag ska bli nykterist så kommer jag inte att festa på min födelsedag men däremot ska vi bjuda över ett gäng på fika här :) Pappa med familj + syster Micaela och min söta systerdotter Thamyres, sen tänkte vi nog fråga Unni också om hon vill komma över, hon har ju inte varit här än.
Sen kommer jag även att bjuda några vänner.. Får se om det är någon som dyker upp.

På söndag firar jag och älskling 1 år :O
Vad snabbt det har gått samtidigt som det har varit ett händelserikt år både på gott och ont.
Nånting som inte har ändrats är vår kärlek till varandra.
Den blir bara starkare och starkare och jag har aldrig nånsin känt mig så trygg och lycklig som jag gör med Pelle!
Tack för att du gör mig hel älskling, jag älskar dig!




Usch mår verkligen illa.. Kanske ska försöka äta nåt?

Kl 11 ska jag till Sensus på coachning.. Får se om jag skriver nåt innan eller efter det.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Erica

fin blogg ;D

2009-07-29 @ 13:19:53
URL: http://smissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0