Shine

Jag lyckades få på mig linserna utan större problem, så nu är jag inte handikappad längre :)
För att fira detta passade jag på att göra det jag borde gjort för länge sen; städa lägenheten.. Hehe!

GulleMarie har redan fixat praktik till mig :) På Hemköp som ligger här i närheten.
Jag har bestämt mig för att dom ska anställa mig när praktik-perioden är över :)
Så kan jag jobba och tjäna lite pengar, bli av med skulderna osv.
Sen ska jag nog tillbaks till skolbänken.. Ska bara bestämma mig för vad jag ska studera först.

Min älskade man är på väg hem från jobbet nu :) Vi ska gå och bada, mysigt va?
Vi går till "vårt ställe" som vanligt, det är aldrig folk där så vi får alltid vara ifred.


Måste hoppa in i en dusch och raka benen, vill ju inte skrämma dom stackars ankorna som brukar vara där :P
Haha! På tal om ankor, bra att jag påminde mig själv.. Får inte glömma att ta med bröd till dom små sötnosarna.
När vi gick dit första gången efter att vi hade flyttat hit så fanns där en liten ankfamilj med 3 supersmå söta ankungar.
Nu har dom blivit nästan lika stora som föräldrarna. Jag tycker det är så kul att se dom utvecklas :)

Nä ha en toppendag i solen så hörs vi en annan gång.
Och middagstips får ni ge mig idag, har inte en aning om vad jag ska hitta på.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0