Morrn morrn

Godmorgon mina små badankor :)
Sovit gott? Det har jag fast drömt mardrömmar som vanligt.. Så fort vi kom hem från Finland började jag drömma mardrömmar igen. Hm, ska råna en bank och dra med mig älskling utomlands och bosätta mig där tror jag :)
Jag och älskling pratade massor när han kom hem från jobbet igår.
Diskuterade hur jag blivit behandlad av Soc/AF/Sensus bl.a. Vi kom fram till att alla bara lallar..
Verkar inte vara någon som på riktigt vill att jag ska jobba?! :S
Ska förklara vad jag menar i ett annat inlägg senare idag.

Gick upp när älskling gick till jobbet (6:30) och satte på kaffe och åt frukost och läste DN.
Nu sitter jag och dricker påtår framför datorn :) Mums! Åh älskade kaffe!
Måste bara berätta om maten jag lagade igår; tagliatelle med strimlad lövbiff, svamp, purjolök, matlagn.grädde, sambal och salt och peppar = MUMS! Det kan jag verkligen rekommendera..
Sen kan man ju byta ut ingredienserna om det är nåt man inte gillar. Lätt och gott!
Så ställ er i köket och sätt igång att experimentera :)

Här kommer fortsättningen på bilderna från Finland, efter det ska jag söka jobb.


Pelle eldar :) Det är så fantastiskt lugnt och rofyllt vid stugan.


Hahaha! Har badat bastu och ska slänga oss i sjön.


Pappa grillar, mums!


Pappa häller upp vin till middagen.


Puss!

Vi spenderade 5 dagar i stugan och sen åkte vi till farbror Pekka :


Där möttes vi av den här sötnosen; Wilma :)


Farbror fiskar i sin damm ;P


Mys :)


Gosevovve!


Myser ute på däck i solnedgången på båten på väg till Stockholm.


Underbar semester! Längtar redan till nästa år :)
Nä nu ska jag söka jobb, och sen ska jag skriva om det jag tog upp i början, hur jag blivit behandlad av diverse myndigheter.
Ha en bra dag allihopa.
Puss

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Iiiiiiiiih hihi jag bara ÄLSKAR att vissa kort på dig o pelle typ ser ut som nån reklambild för kärlek eller nåt, asså galet underbart vackra, bara LYSER och STRÅLAR äkta kärlek om er. I Loooove It <3

2009-07-15 @ 15:20:47
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0