Min älskade drog!

Nu har jag städat hela lägenheten och lugnat ner mig.
Passade på att rengöra kaffebryggaren medans jag diskade, det behövdes verkligen!
Kaffet har smakat lite surt den sista tiden men nu när jag bryggde en kopp så smakar det sådär underbart som det ska göra :) Kaffe är min älskade drog!




Min sochandläggare är på semester och kommer tillbaka den 10:e augusti..
Undrar vad dom tänker med när dom inte meddelar.. Till vem ska jag nu skicka papper om f-stöd?
Inte för att jag tror att jag kommer få något eftersom jag är utskriven från Sensus.
Fan hur fungerar det här samhället egentligen?!
Suck.. blir less.


På lördag kommer Farmor och Sven hem till pappa, dom åker nämligen till Finland på semester på söndagen så då tar dom båten från Sthlm.
Jag och älskling ska dit och grilla och dricka lite vin :) Mysigt.
Och så kommer förstås Micaela och Thamyres vara där.. Alltid lika skoj :)

Nä ska sätta mig och leta jobb jag kan söka.. Hittills har jag bara hittat ett. Suck.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0