Men för FAAAAAAAN!

Fy i helvete vad jag avskyr människor som inte LÄSER ORDENTLIGT innan dom kommenterar.
Fick en kommentar som ni kan se i inlägget under att jag inte ska klaga över att jag kommer blöda i 4 veckor när hon hade blött i 3 månader.
VART I MITT INLÄGG SER DU ATT DET ÄR BLÖDANDET JAG GNÄLLER ÖVER?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!

Jag har mått så fruktansvärt dåligt inför detta och hade du klickat på länken i det tidigare inlägget hade du förstått att det ABSOLUT INTE har någonting med blödning att göra.

Detta är taget ur inlägget jag skrev innan: "Det var alltså bedövningssprutorna jag var så rädd för, 4 st skulle hon sätta i livmoderhalstappen.. AJ!"

Usch vad arg jag blir!!!!!!!!!!!!!
LÄS INNAN DU SKRIVER NÅT SÅ FÖRBANNAT JÄVLA KORKAT!!!!

Även detta är taget ur inlägget under eftersom DU verkar ha lässvårigheter:
"Är bara blödningen efteråt som kan vara LITE jobbig. Men det går över det med :)"


Anledningen till att jag blir så arg är för att jag verkligen har mått dåligt inför operationen, jag skiter i om jag så skulle blöda 1 ÅR! Det var inte det jag var ledsen över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JÄVLA DUMMA FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Länkar (IGEN)även till anledningen att jag fick gynskräck och har haft ångest i flera veckor..
LÄS DETTA OCH SEN SKRIVER DU ALDRIG MER I MIN BLOGG IGEN!

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Herregud vilken idiot..=S

2009-07-24 @ 00:58:17
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0