Gladskit!

God morgon mina snygga läsare :)
Hoppas ni har sovit gott.
Jag är på mycket bra humör, flera faktorer som spelar in.
Bland annat att pappa ringde mig och läste upp ett brev som jag fått från Karolinska, kände mig genast mycket lugnare inför operationen :) Och tusen tack till dig Mikaela för din kommentar, jag tror också det kommer gå bra!

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är att jag har fastnat totalt i bokens värld.
Jag lånade ju som sagt den andra boken i Milleniumtrilogin ,"Flickan som lekte med elden", och jag kunde inte släppa den!
Läste ut den på 2 dar.. Så igår när jag var i Forum och handlade Moas present passade jag på att gå förbi bibblan och låna den tredje och sista boken "Luftslottet som sprängdes".
Meningen var ju att jag skulle ha böckerna i Finland men jag kunde inte låta bli att börja läsa på den redan igår.
"Flickan som lekte med elden" slutar på ett sånt sätt att man måste ha 3:an också så man kan börja läsa direkt, tänk på det ni som ska läsa böckerna. Annars kan man bli väldigt frustrerad.

Dagen ska spenderas med att packa, både till mig själv och Pelle.
Tänkte att jag gör det medans han jobbar så slipper han tänka på det.
Sen ska vi till Skogås för att ge Moa hennes present och därefter en sväng förbi Unni tror jag (svärmor).

Imorgon åker vi :D Åh jag är så glad och förväntansfull!
Det kommer bli en supermysig vecka. Ska självklart fota massor men kommer inte ha tillgång till Internet..
Så blir tomt här i bloggen, kommer ni sakna mig? ;)


Tar en öl utanför bastun vid farfars stuga (Finland 2008)



Svalkar oss i sjön :) Mys!


Kanske skriver en rad innan vi åker imorrn annars hörs vi måndag den 13:e Juli.
Ha det bäst gullungar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Beafiis

Ha de så suuuper duuuper mysigt i finland nu.. KOmmer sakna att läsa bloggen. men den som väntar på något gott.. :)



Pussis mitt lilla Russin.. <3

Love

2009-07-03 @ 08:41:33
URL: http://bebbanmylife.blogg.se/
Postat av: denise

Godmorgon :)

Vad ska du göra en sån här härlig dag? :)

2009-07-03 @ 10:49:51
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: simone

Bastas det mycket i finland? Kan nästan tänka mig det ;P

2009-07-03 @ 10:50:33
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR: Haha tro mig dom finns ;) Jag vet inte om du sett den där reklam där en man sitter med huvudet under en handuk och böjer sig över en bunke med varmt vatten? Iaf så säger han i reklamen "Ni tjejer pratar om att föda barn.. men ni vet inte hur det är när en kille är riktigt förkyld!" Tro mig, det finns oss som har sånna grabbar hemma som tror att de ska dö av en förkylning och låter ugnefär sådär då ;)

2009-07-03 @ 11:55:02
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0