Gårdagens middag

Igår blev det fläskkarré med stora härliga pommes och en kryddig bearnaise.
Hur smaskigt som helst!
Fast helst ska man grilla karrén, tycker faktiskt det är bästa köttet att grilla.
Vilket kött är er favorit på grillen?


(Bild från Google, måste bli bättre på att komma ihåg att fota maten jag lagar)

F.ö har jag glömt att berätta en grej..
Inget viktigt men lite kul :)
I förrigår när jag skulle möta älskling fick jag ett sms om att han skulle bli lite sen för det var bro-öppning.
Så jag gick till Pressbyrån och köpte en glass och satte mig ute och läste i väntan på min man.
Efter middagen åt jag en Snickersglass till efterrätt..
Och som om inte det vore nog, åt jag ännu en glass senare på kvällen.
Jag har alltså proppat i mig 3 glassar på en dag..
Mm jättebra för figuren ;) Haha.
Men det är ju så gott!

    

Imorrn är det grillparty hos pappa :) Mys!
Dels för att farmor och Sven kommer men också för att min älskade Pappsi fyller år på söndag!
Wiii :)

Och så är min älskade Carolina hemma igen! Hoppas verkligen på att få träffa henne snart..
Usch vad jag saknar min prinsessa :( <3


Nej nu ska jag sätta mig på balkongen igen.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0