Dagens


(Myser i solen på "vårt ställe")

Humör: Upp och ner, pendlar mellan superlycklig och deppig.
Kläder: Vita mini-shorts och ett svart slappt linne :)
SMS: "Fan vad jag är glad att du finns i mitt liv! Älskar dig så jävla mycket min underbara vurping! Kyss å kläm /jag" Från älskling såklart :)
Syssla: Tvättstuga och läsa bok.
Känsla: Lycka och nedstämdhet.
Låt: Cidinho & Doca - Rap das armas (kommer jag nånsin tröttna?)
Vidrighet: Hm, ingenting. Möjligen min äckliga fyllegubbe till granne som sitter i lägenheten med balkongen öppen och skriker.
Samtal: Systeryster :)
Väder: Molnigt imorse (tack vare Chatrine :P) men nu är det soligt :)
Bästa: Att jag fick vakna bredvid min älskling idag också! <3

Listan snodd av Chatrine


(Världens vackraste man!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0