Borta bra, hemma bäst.. Eller?

Hej allihopa!
Nu är jag hemma igen.. Eller kom hem redan igår runt lunch men har inte orkat sitta vid datorn.
Finlandsemestern var underbar, precis som förra året.
Har haft det så otroligt skönt och bara mått bra!
Men sen igår när vi kom hem så kom verkligheten ikapp en.. Operationen jag ska göra om 9 dagar, jag blir "utskriven"från Sensus snart vilket innebär att jag nu har 0kr i inkomst och om inte den där idioten hör av sig från restaurangen så vet jag inte vad jag gör. Känns som att allting är värre nu än när vi åkte.
Restaurangägaren ringde mig dagen innan vi skulle åka och frågade om jag kunde jobba för han trodde vi skulle åka veckan efter.. Så han verkar ju vilja att jag jobbar men allting är så luddigt. Suck!
Måste ha jobb, NU!

Och så lovade jag mamma att jag skulle åka dit idag.. men det har jag nada lust med.
Hon kommer bli så sur :( Suck!

Äh ska inte klaga men utan inkomst är det väldigt jobbigt som ni förstår.
Som tur är så har jag och Pelle aldrig bråkat pga detta.. Hur dåligt vi än har mått så får vi alltid varandra att må bra!
Vet att det finns många andra par där ute som bråkar jämt pga ekonomiska problem, så jag är glad att vi stöttar varandra istället för att irritera sig och så :) Det vi har är verkligen äkta kärlek!
Älskar honom villkorslöst! Min älskade man.

Men vi hade som sagt väldigt mysigt i Finland så ni ska få se lite bilder :)
I detta inlägg lägger jag in bilder från båten, så kommer det ett inlägg lite senare med bilder från stugan mm.
(Har lagt upp dom på FB också, så ni kanske har hunnit kika).


Går på båten.



Jag och älskling ute på däck, vi var lite blöta eftersom det regnade.



Jag posar lite ute på däck :P



Älskling posar också ;)



"I'm the king of the world"



"I'm also the king of the world"


Mm.. mys på däck :)



Badring på, bara att hoppa i plurret ;)



Jag, pappa och Miria utanför tax-freen ;)



Jag och Miria dansar :)



Pappa, Miria och så Pelleplutt :) <3



Myser i hytten <3


Det var lite bilder från båten som sagt, stugbilder kommer senare.
Nu måste jag ner i tvättstugan, håller på att tvätta upp allting som vi hade med oss till Finland.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Chatrine

JAAAAAAAAAAAAA välkommen hemm älskling =D me sooo happy. Underbara bilder. ASGARVADE när jag såg morbrors la pose bilder, hett...asg. RING MIG puss

2009-07-14 @ 02:11:24
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0