Blindstyre Gabriella

Puh vad varmt det är!
Har suttit på balkongen i solen och druckit kaffe och läst ut min bok "Aldrig fucka upp" Jens Lapidus.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.. Jag tycker iallafall att "Snabba cash" var mycket bättre.
Hm, vad ska jag läsa nu då? Någon som har nåt tips?

Förresten, det har blivit ett missförstånd.. Det var inte alls min sista dag på Sensus igår, haha.
Jag slutar om en månad, 16 Augusti. Haha. Känns väldigt bra faktiskt!
Hade möte igår med Marie och hon är så himla go! Vi kom överrens om att jag ska satsa på praktik eller utbildning.
Jag vill verkligen studera men jag vet inte vad?! :S
Mitt mål är att komma bort från restaurangbranschen och skaffa mig ett vitt jobb som jag trivs med.
Antingen i butik eller reception.. Nåt serviceinriktat iaf.

Jag bestämde mig för att ta ut min andra lins igår när jag gick och la mig, så imorse när jag vaknade fick jag en liten chock :P Allting var helt suddigt.. Haha! Ögonen känns mycket bättre och är inte så röda längre men jag ska dra ut på att sätta i nya linser så länge som möjligt för att ögonen verkligen ska få vila.
Sitter här med datorskärmen en decimeter från ansiktet.. Annars ser jag inte vad jag skriver.
Suck.. Det är inte skoj att vara närsynt, men man får göra det bästa av situationen.
I mitt fall, linser.. Har förresten köpt en ny sort som är helt fantastiskt bra!
Dom återfuktar ögat väldigt bra och jag känner aldrig av dom som jag gjort med mina tidigare.
Med dom jag hade innan hände det ofta att linsen bara "ploppade" ut ur ögat titt som tätt..
Väldigt irriterande som ni säkert förstår. Så dom här nya är superbra!
"1-day Acuvue Johnson&Johnson" heter dom för er som är i behov av ett par riktigt sköna och bra linser :)



Jag vill gå och bada men känner ingen här ute (Nacka), och dessutom kan jag inte gå utanför dörren utan linser..
Skulle gå vilse eller ramla eller nåt.
Men ni som har synen i behåll, ut i solen med er! Och bada lite åt mig med ;)


Vi hörs sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0