Bacon - och kycklingsallad :)

Igår var vi varma och trötta så det blev en enkel, ganska lätt middag.
En bacon - och kycklingsallad :)
Väldigt god!
Man gör helt enkelt bara så att man steker bacon, jag brukar klippa dom i lite mindre bitar.
Sen gör man en sallad och har i det man gillar, i vårt fall blev det:
Purjolök, rödlök, tomat, gurka, isbergssallad, smulad fetaost samt kyckling (färdiggrillad från affären).
Låt baconet svalna och blanda sedan i salladen.
Detta serveras med en nybakad baguette :) Smaskigt!



Smaklig måltid mina kära vänner :)


Nu ska vi bege oss mot ankorna.
Ha en riktig toppenhelg nu! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: steph

kikade in & ville bara önska en fortsatt trevlig dag och hoppas att allt är bra med dig? kram! =)

2009-07-21 @ 16:51:04
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Salina

Jag blir så sjukt hungrig när jag läser din blogg, gumman! Så nu ska jag banne mig laga mat.. Haha. Puss sötis :) /Salina

2009-07-22 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0