Vad i h*lvete?

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4484120.ab
Vad i helvete är det för idiot som har dömt dom till detta lindriga straff?
2000kr var samt 20timmars samhällstjänst? Dom har plågat den här stackars tjejen så pass illa att hon inte längre vill leva? Hur kan dom komma undan så lätt?
Jag avskyr Sveriges rättsystem och hoppas att det en dag kan bli lite mer rättvisa i samhället!
Fyfan för er hemska tjejer som gjort såhär. TVI!

Jaha, Grattis Victoria och Daniel.. Men allvarligt, är det inte lite väl stor uppståndelse?
Hur påverkar detta oss? Hm, inte alls skulle jag vilja säga.

Jag sitter här och dricker kaffe efter lunchen; som var stekta nudlar med ägg och lök. Mums mums!
Har inte kommit iväg på en promenad än men ska ta tjuren vid hornen och gå en sväng när jag publicerat det här.
På tal om lunch, när jag hackade lök råkade jag skära av mig pekfingernageln med kniven. Jäkla tur att inte fingret rök med.. Väldigt vass kniv.

Nä, nu ska jag faktiskt gå på promenad.. Jag lovar.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0