Lista.

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej

Vem såg dig senast naken?
Pelle såklart :)

Hur såg du ut på högstadiet?
Hur jag såg ut? Jadu.. Som en fjortis.

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Jag kommer vara vacker :)

Hur var du på dagis?
Knäpp. Hade skofetisch redan då och sprang alltid omkring med fröknarnas för stora pumps på mig ;)

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog rätt rolig att jobba med :)

Har du celluliter?
Nope, har klarat mig än så länge.

Biter du på naglarna?
Inte längre :)

Har du något handikapp?
Nja, om man räknar med att jag är närsynt så ja.

Är du rädd för att få hängbröst?
Rädd? Absolut inte.. Det kommer nog komma vare sig jag vill eller inte efter ett par ungar som har varit där o snaskat :P

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag tror inte på en Gud, jag tror att vi är våran egen Gud på nåt sätt.

Svär du?
Fan heller ;)

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Jag är för snäll för mitt eget bästa, kan inte vara elak.. Så jag brukar försöka avböja snällt men slutar alltid med att jag får en halvtimmeslång predikan. (Nästa gång ska jag öppna naken)

Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Jag är inte homo men lite bi kanske.

Tror du på utomjordningar?

Jag är helt säker på att det finns liv någon annanstans.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Oj, svår fråga.. Men väljer nog lasagne som är min favoriträtt.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Tacos!

Har du blivit arresterad?

Nä :)

Ljuger du?

Vita lögner tycker jag är nödvändiga.

Har du kysst en polis?
Japp, när jag var singel hade jag en thing för män i uniform.

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, varför skulle jag vara det?

Har du någonting att dölja?
Ja, det tror jag alla har.

Vad har du på din nyckelknippa?
Dörrnyckel, portnyckel och tvättstugenyckel.

Är du/har du varit gift?
Nej men snart är jag det förhoppningsvis :)

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Hämta honom? Eh.. nu hänger jag inte riktigt med. Kan möta honom om han vill, men hämta honom? Är väl inget dagis?

Kan du laga cyklar?
Jag har aldrig försökt.

Kan du fixa med bilar?
Har inte försökt med det heller.

Kan du baka bröd?

Ja :) Fast gör det alltför sällan tyvärr

Vet du hur man frostar av en frys?

Ja, och tack för påminnelsen.. måste göras här hemma.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Scrubs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0