Suck.

Har gått ner typ 3 kilo på bara nån vecka.. Och det var ju inte riktigt meningen.
Ville ju äta bra och träna så jag blev piggare o friskare, inte gå ner i vikt pga att jag inte kan äta. :(
Men det går nog över.. Kanske beror på stress eller nåt?

Har dom senaste månaderna också fått sån fruktansvärd halsbränna. Och detta trots att jag har ätit hälsosammare.. Mycket märkligt. Om jag inte har några tabletter eller Samarin hemma så brukar det bli så illa att det bränner och smärtar i hela bröstet :( Ska köpa Novalucol eller nåt liknande idag när vi handlar.

Pratade med systeryster för en stund sen. Saaaaaknar :( Snyft.
Du måste komma hit o mysa med oss ju :) Äta god mat och snacka skit eller se en bra film. Usch jag saknar dig verkligen!

Solen skiner :) Wii. Känns nästan som vår. Det är härligt!

Kan inte bestämma mig för om vi ska äta hemmagjorda hamburgare, pizza, lasagne eller lax med nån god sås?
Haha är sugen på allt det där.. Och så mååååste vi köpa glass! Har velat ha det i flera dagar nu.

Fan har tappat bort sladden till kameran.. Den sprang nog o gömde sig när vi flyttade. Har massor med bilder som jag vill lägga upp ju. Den kommer nog fram.. Om jag orkar leta efter den vill säga.

Nä dags att möta min älskade man! <3

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0