Äckelkänslor.

Människor som inte har någon respekt alls för en annans privatliv får mig att vilja spy!
Hur I HELVETE kan man läsa igenom hela någons P R I V A T A  DAGBOK?
Hur tänker man då? En persons innersta tankar och känslor.
Nä fyfan, sånt där gör mig illamående!

Gabriella har iaf blivit en glad liten filur :)
Äntligen börjar jag bli mig själv igen.
Det senaste året hände det mycket som gjorde att jag förvandlades från en glad, sprallig tjej till någon som jag inte alls känner igen och heller inte vill vara. Men nu är jag snart mig själv igen :)
Glada, goa, generösa Gabriella! ;)
Och inte nog med att jag blivit mig själv, jag har också blivit såå mycket bättre!
Och det är tack vare min älskade man!
Evigt tacksam!

Jag visste att det livet inte var något för mig, och nu när jag är långt ifrån det är jag lycklig igen :)
Ni förstår inte hur skönt det känns. Jag är frisk och mår bra!
Tyvärr känns det som att jag har förlorat många vänner på vägen.. Men dom äkta finns kvar, det vet jag :)

Anledningen till att jag har tagit bort alla mina tidigare inlägg är av respekt till Pelle. Jag har varit lite för öppen och ingående på hans privatliv.
Jag har inte tänkt på att varje gång jag skriver om mig själv så blir det automatiskt så att jag skriver om Pelle eftersom vi faktiskt delar vårt liv tillsammans.
Men jag väljer att fortsätta skriva, ska dock vara mer försiktig i fortsättningen.

Det är otroligt befriande att skriva.. Nästan som terapi.
Det är så skönt att få skriva ner allt man känner.. Det hjälper en verkligen när man mår dåligt,
Tyvärr är det inget jag kan göra igen för  en person har förstört det för mig.
Jag tänker aldrig någonsin igen använda mig av skrivandet när jag mår dåligt. Jag får helt enkelt belasta Pelle med mitt gnäll ;P

Jag är äcklad av det som hänt. Jag känner mig naken, utblottad. Och det är verkligen en hemsk känsla.
Jag förstår inte hur man kan göra så? Hur kan man vara så förbannat ond?
Jag är inte vän med någon som skulle göra så, jag själv skulle aldrig göra så.. Därför har jag så svårt att förstå.
Men det har skett och det finns tyvärr inget att göra åt saken nu.
Vet bara att DU förstört en otroligt bra terapimetod för mig. Kanske är det DU som ska betala mina samtal hos terapeuter/psykologer i fortsättningen? Tycker DU inte det? DU är hemsk i mina ögon!

Solen skiner och jag har (tro det eller ej) kvar mina långa naglar.. :)
Det är fan ett mirakel. Och om ni följt min blogg tidigare så vet ni att dom två sakerna gör att jag är glad idag.
Jag var på Sensus imorse också och pratade med en av coacherna, han tipsade om en butiks-utbildning som jag tyckte lät intressant :) Men ska gå in på det närmare när jag blivit tilldelad en personlig coach som ska tillgodo se mina mål och önskningar. Jag mår fantastiskt bra!

Återigen, ett stort tack till min älskade kusin Micaela m. familj. Ni gav mig hopp och glädje när jag mådde som sämst.
Och tusen tack min bästaste, älskade pappa! Jag älskar dig så mycket!
Tack <3

Ha en toppendag allihopa :)

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Beafiis

Oj då.. vad har hänt..? Kramis

2009-02-17 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0