Knasigt.

Har ätit jättedåligt den här veckan.. :/
Så fort jag äter något mår jag jätteilla. Försökte trycka i mig lite hemlagad pyttipanna för en stund sen men den ville upp lika snabbt igen. Vet inte vad det beror på. Kanske är magsjuk eller nåt?
Inte skoj.

Fick pengar idag :) Så ska möta älskling sen när han kommer hem så vi kan handla tillsammans.
Kääääääärlek på hög nivå! Vi är så otroligt lyckliga tillsammans och livet är underbart!
Undrar om vi ska gå ut o äta kinamat idag?.. Skulle vara mysigt.
Fast kanske onödigt om jag mår illa och inte får i mig så mycket.

Jag vill träna men känns dumt eftersom jag inte fått i mig någon mat.

Saknar systeryster massor :( Du måste komma o hälsa på ju :) Myyyys!

Ska sätta på kaffe och skriva en handlar-lista tror jag.

Ha en underbar dag allihopa!
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Beafiis

är du säker på att du är på väg å bli sjuk. så deinte är en pelle jr inom dig. ;)

2009-02-26 @ 14:13:08
Postat av: Gabriella

Haha nej det är ingen Pelle Junior i mig.. Inte än iaf :) Beror nog på stress eller nåt skulle jag tro, inte för att jag stressar så mycket men ändå :P Haha.

SAKNAR DIG!!!

2009-02-26 @ 14:37:59
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0