Kaffe och kaka

Sitter här och njuter av en kopp kaffe o en kaka :) Nä nu ljög jag, har faktiskt redan tryckt i mig 3 kakor :P
Har spenderat hela morgonen med att fixa el-avtal och försöka beställa digitaltv/bredband och telefoni.. Men deras hemsida vill inte riktigt samarbeta idag. Så jobbigt att jag inte har pengar på telefonen så jag kan ringa dom istället.
Får nog knata över till elbolagets kontor lite senare i eftermiddag. Eller om jag gör det imorrn.

Jag och älskling hade en riktig slappdag igår med massa film, god mat och mys :) Så det blev ingen träning för mig igår.
(Dock en promenad) Så får köra extra hårt idag istället.
Har försökt hitta min träningsdvd men den är spårlöst försvunnen. Skulle vara skönt att köra lite styreträning varvat med motion. Då blir man ju riktig snygg o slank :)
Får väl kanske hitta på ett eget styrkeprogram om jag orkar.

På fredag är det dags för en liten mini-kurs i butiksförsäljning. Sen får jag gå en mer ingående kurs eller utbildning inom det området. Ska bli jätteskoj att plugga igen :) Då kan jag söka jobb på olika klädbutiker efter det. Hihi :)
Skoj skoj.

Blir så trött på det här vädret.. Fan hur länge ska det vara vinter egentligen?
Nu får det faktiskt ta o bli plusgrader och solsken, så man kan sitta på ballefjongen o sola med en iskall läsk eller ett glas rosévin eller nåt. GE MIG SOMMAR!

Är så shoppningsugen.. Får åka till vårt stora köpcenter när vi får pengar o handla lite :)
Sådeså.

Ska laga lite lunch tror jag.
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du är bäst! Är så glad för din/er skul1! Tror inte du förstår hur bra det känns när du äntligen är lycklig:) man börjar verkligen känna igen den riktiga Gabbi igen när du skriver, och hon är helt underbar, så tappa inte bort henne igen. Saknar dig, hoppas vi kan ses snart! LOVE kusin

2009-02-23 @ 16:33:58
Postat av: Gabriella

Åh min bästaste kusse! Du är så underbar! Tack så mycket! Nej jag lovar, jag ska aldrig tappa bort mig själv igen. Det har varit många tuffa månader men nu har jag bara massa bra att se fram emot! Tack för allt du har skrivit, det betyder otroligt mycket ska du veta! Jag hoppas också vi kan ses snart. Hälsa alla! Puss och Kram <3

2009-02-23 @ 18:09:22
Postat av: Chatrine

Håller med Micaela totalt <3

2009-02-25 @ 22:24:28
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0