Hemsk mardröm.

Usch.. inatt hade jag en sån fruktansvärt hemsk mardröm :(
Vaknade mitt i natten och var helt svettig och livrädd. Det var så hemskt så man försöker göra allt för att inte somna om bara för att man är rädd att man ska fortsätta drömma, vet ni vad jag menar?
Vilken tur att jag har min älskling! Vet inte om han pratade i sömnen eller om han var vaken men han viskade "Du är vackrast i hela världen Gabriella" och då kände jag mig genast bättre. Han kramade mig hårt och då vågade jag blunda och somna om igen. Som tur var drömde jag inga fler mardrömmar efter det.
Men usch vad hemskt det var :(

Vet att jag tjatar men jag är världens lyckligaste! Jag önskar att alla fick vara lika lyckliga som jag.
Känns lite orättvist att jag svävar på rosa moln medans andra har det hur jobbigt som helst.
Men använd mig som exempel; för bara några veckor sedan var jag på botten och trodde aldrig jag skulle lyckas ta mig upp och må bra igen. Livet kändes hopplöst och jag var nästan beredd på att ge upp..
Men så löste sig allt och idag mår jag bäst! Så tro mig, det löser sig!

Jag hittade min träningsdvd igårkväll så det blir ett 40min pass styrketräning lite senare idag :)
Woho! Har saknat att träna.
Måste sysselsätta mig med nånting hela tiden.. Nu när jag mår bra igen klarar jag inte av att ligga i soffan en hel dag. Jag blir fort rastlös och känner att jag måste uträtta någonting viktigt varje dag.
Idag ska jag göra klart en uppgift jag fick från Sensus.

Har även pratat med en tatuerare, skickade en bild på mitt "mästerverk" och han sa att jag skulle komma förbi så skulle dom fixa den åt mig :) woho! Måste ta reda på vad det kostar först bara.
Det är ju inte prioritet nr 1 men jag vill få den snygg innan det är dags för bikinisäsongen.
På tal om bikini.. Åååååh vad jag längtar efter sommaren. Det får gärna bli lite varmare nu och snön får också gärna försvinna och inte visa sig igen förrän i november typ.
Dock lyser solen idag och det är jag så glad för :)

Ska fixa mina naglar nu.. Ha en underbar dag allihopa!
Ta hand om er och var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0