Glad, gladare, Gabriella :)

Åh vad glad jag är. Vaknade i nya lägenheten imorse och det kändes sååå bra!
Vi har redan hunnit få iordning ganska mycket, men har hela klädkammaren full med flyttkartonger med kläder o annat skit :P Men jag kände igår att jag var tvungen att få upp gardiner i alla rum, det gör sån skillnad.
Har möblerat om i vardagsrummet hela morgonen och nu är det rikigt mysigt :)

Jag ska på möte på Sensus kl 14 men ska försöka hinna fixa lite mer här och sen träna innan jag åker.
Men det är nog inga problem, kl är ju bara halv 10 än så länge.
Åh vad lycklig jag är :)

Har massor att fixa med så hinner inte skriva mer.
Återkommer senare kanske.

Och du, förresten.. Glöm inte att gratta mig idag :)
Är ju faktiskt min namnsdag.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på namnsdagen =))

2009-02-19 @ 10:27:31
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0