:)

Underbar dag! Var på Sensus i 3 timmar och gjorde 3/4 av butikskursen. Ska göra klart den på torsdag :)
Skitkul, man lär sig verkligen mycket. Ska göra mer ingående kurser efter det också.
Jag har ju inte blivit tilldelad någon coach än så Jocke tyckte det skulle vara bra om han blev min coach.
Det tyckte jag lät som en toppenidé.. Vi kommer verkligen bra överrens och han lyssnar verkligen på mig!

Efter kursen gick jag till banken för att betala hyran.. När jag tagit en nummerlapp insåg jag att det här kommer nog ta en stund. Var 70 nr före mig!!!!
Så jag gick till Ringen och kollade kläder o skor så länge. Hittade ingenting :O Jo en råläcker klänning som bara fanns i strlk 42. Woho. Hade kunnat använda den som tält..
Så promenerade tillbaka till banken i (vår)solen! Underbart! Gjorde mitt ärende där och gick sen till Slussen.
Gick förbi en Gina tricot affär så kikade in där och köpte en t-shirt och ett diadem :) Jättesött!
Kom hem för en stund sen och älskling är på väg hem också :) Han borde vara här närsomhelst. Jippi!
Saknar min plutt!

Ikväll blir det som sagt Kinarestaurang.. Mys på höööög nivå! Kärlek är bäst! <3

Ha en superduperfredag och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0