Effektiv :)

Det märks verkligen att jag mår bra och är lycklig!
Så effektiv som jag varit dom här dagarna har jag inte varit på jättelänge.
Igår hann jag med massor! Tränade, var på Sensus, var på banken, städade och fixade i lägenheten, handlade och lagade mat, hade pappa på besök och sen massa mys :) Underbar dag!
Och idag gick jag upp när Pelle stack till jobbet så i 3 timmar har jag hållt på o fixat här. Har äntligen fått iordning överallt nu..
Har massor o slänga bara men får ta det när Pelle kommer hem :) Nu känns det verkligen som ett riktigt hem. Åh jag är så glad! :)

Jag har tvättstuga om 40 min och efter det ska jag till Huddinge och lämna massa papper.
Får se om jag tränar innan eller efter det.
Jag tänkte börja med en kvart om dagen nu i början men det gick så lätt igår så utökar nog till 20-25 min om dagen.
Vad lätt det går när man väl kommer igång. Gäller bara att vara konsekvent!
Jag har verkligen bestämt mig för att träna varje dag, 7 dar i veckan, så då ska jag göra det också!
Jag går inte av min Orbitrek innan jag har kört 20 min!
Mina bästa tips för att klara av träningen är;
* När det känns som att du verkligen inte orkar mer, då ska du TA I! Din kropp klarar mer än du tror, jag lovar!
* Gör en playlist med låtar du verkligen älskar! (Eller sätt på en av dina favoritskivor) Det blir lättare att träna med lite snabbare/hårdare musik.
Dom två grejerna gör iaf att det går lätt som en plätt för mig :)

Ska äta frukost o sen ner i tvättstugan.

Ta hand om er och ha en riktigt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Beafiis

Fan vad kul att allt ordnade sig gumman.. <3 blir så himla glad för eran skull.. :)

2009-02-20 @ 18:17:08
Postat av: Gabriella

Hihi taack stumpan! Jag är så himla glad, det känns verkligen som att det var vår tur nu.

Nu har vi vår egen lägenhet! :D

Hoppas allt är bra med er.. Saknar Dig massor! Puss <3

2009-02-21 @ 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0