Äntligen fredag :)

Ja nu är det äntligen helg och anledningen till att jag har längtat så mycket efter det är förstås för att imorgon blir det myyyyys hela morgonen och inte bara en halvtimme innan han springer iväg till jobbet.
Jag ääälskar att vakna med min underbara Pelle, mysigare finns faktiskt inte!

Jag har precis duschat och sitter och datanördar lite innan jag ska iväg till Sensus.
Ska göra deras butiks-kurs idag, eller börja med det idag iaf. Sen ska jag till banken och betala hyran, och därefter ska jag nog faktiskt köpa nåt fint till mig själv :P Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av.

Det blev hemmagjorda hamburgare igår, mums! Och ikväll ska vi ut o äta kinamat.. Gott!
Och imorn ska vi åka iväg o storhandla :) Ska bli skoj.

Gulle-Miria! Hon är så söt! Hon har varit o handlat grejer till oss :) Kastruller, konservöppnare och ett diskställ. Hihi tusen tack!! <3


Mår fortfarande illa men är glad att jag lyckades få i mig hamburgare igår. Kanske har med cellförändringarna i min livmoder att göra? Läskigt..

Nä nu ska jag föna håret o sen åka till Medis.

Ta hand om er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Chatrine

eller ska jag bli moster <3

2009-02-28 @ 21:59:06
URL: http://chatrine86.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Nää inte än syster. :/ Men du kommer troligtvis bli moster snart till en liten Engelsk bulldog som ska heta Fridolf :D

2009-03-01 @ 10:20:57
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0