<3

Jag är en sån duktig flickvän :)
När jag vaknade vid 8 satte jag på kaffe och tog sen älsklings arbetströjor och tvättade dom för hand.
Han hade bara en ren tröja kvar så hans underbara fru tvättade så han klarar sig hela veckan.
Haha ja jag mår bra och älskar mig själv :P

På Nyhetsmorgon imorse friade en man till sin gumma när han vunnit pengar efter att ha skrapat triss.
Var det inte supergulligt? Jag blev helt varm i kroppen av att se det.
Kärlek är underbart!

Igår var det en helt fantastisk kväll. Kan inte gå in på detaljer men kan bara säga att om jag trodde vi hade det bra innan så var det ingenting om man jämför med hur vi har det nu :)
Jag älskar dig!

Jag ska vara ärlig.. Jag tog inte den där promenaden igår :P Men däremot så gick jag o mötte älskling när han kom från jobbet så det räknas som en promenad :P Sådeså.
Idag blir det ett styrkepass men får se om jag orkar med Orbitreken efter det. Ser redan väldigt mycket skillnad så känner ingen press att göra båda. Det är sjukt egentligen hur fort det går :)

Skriver senare, ska äta frukost nu.

Ta hand om er och ha en toppendag i gråvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0