Utan dig - ingen Gabriella

Vilken tur jag har som har världens bästa pojkvän :) Bästbästbästast! <3
Ville bara tala om det :)



Dagen vart OK.
Jag har städat hela lägenheten och moppat golvet med vår trasiga mopp som inte är längre än 50cm.
(Aj min rygg!) Och så har jag ätit lunch och nu sitter jag här och dricker kaffe.

Är lite irriterad på en viss person, det är dags att SLÄPPA TAGET!

Det känns så härligt att just jag har gjort honom lycklig!.. Att jag är den enda som har fått honom att känna såhär :D
Jag menar, när vi träffades kunde varken han eller jag tänka oss att vi skulle sitta här efter snart 9 månader och dessutom vara förlovade .. Oj vilken lycka!
(Bröllop blir förhoppningsvis sommaren 2011, och ja du ska få en inbjudan, oroa dig inte ;)
Tänk så vackra vi kommer vara på bröllopsdagen.. Finaste brudparet.

Jag är så otroligt stolt över min man, han har verkligen kämpat och jag stöttar honom så gott jag kan.. Och tydligen så hjälper det, och det känns ju fantastiskt! :)

Nä nu är det för mycket som snurrar i huvudet. Det här blir väldigt osammanhängande.

Hoppas ni har en toppendag


Puss

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Happy for you 2 babes <3

2009-04-17 @ 09:06:28
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0