Slappdag.

Usch idag har jag inte orkat göra nånting.. Min största bedrift idag har varit att bädda sängen, diska och tvätta Pelles arbetströjor. Men man har ju inte mycket ork eller lust att göra nånting när man har sån förbannad mensvärk.
Ska köpa tabletter till nästa gång.

Nu är älskling snart hemma.. Har saknat honom! Sjukt vad vi är kära :D Underbart är det!
Vi firar 9 månader om 5 dagar.. Jösses vad tiden går fort!
Och det sjuka är att jag är ännu mer kär nu .. Pirripirr.


Är på dåligt humör idag.. Jobbiga jävel!!

Äh ska sysselsätta mig med nån kurs eller nåt..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Chatrine <3

Iiiiiiiih kärleken e underbar syster <3

2009-04-23 @ 11:29:48
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0