Pms häxan är i farten!

Håll er låååååångt borta från mig.. för er egen skull! Det är helt jävla sjukt hur ond och hemsk jag är.. Tur det bara är någon dag kvar, annars hade jag nog slagit ihjäl nån.
Igår fick jag utbrott på Pelle när han stod och lagade mat, jag kläckte ur mig alla möjliga hemska saker :(
Har världens ångest idag.. Och som om inte det vore nog, imorse fick jag nåt jävla ryck också och flög upp ur sängen och skällde på honom. Fast då var det faktiskt lite hans fel (eller vi kan låtsas det iaf).
Jäkla hormoner, man blir ju galen.
Ska ta reda på vad man kan göra för att försöka minska pmsen, såhär kan det bara inte fortsätta.

Igår såg jag en dokumentär om fd missbrukare och började tänka massor, jag har lite grejer som jag vill ta upp här men ska fundera lite mer på hur jag ska formulera mig..
Hade tänkt att min idé kanske kunde hjälpa ungdomar att inte börja knarka/röka.. Fast det är väl lite väl optimistiskt att tänka så, men ni ska få se sen iaf :)
Just nu är jag för nyvaken för att börja spinna på det där.

Igår gjorde jag en kurs i argumentationsteknik och den påminde mycket om svenskalektionerna på gymnasiet :)
Det tyckte jag var kul för jag verkligen älskade svenskalektionerna, att argumentera och prata om retorik mm.
Önskar bara jag hade gått klart.. Ångrar mig så :(
Lite senare idag ska jag göra en kurs i förhandlingsteknik.. ska bli intressant :)

Nu är det dags för frukost men återkommer senare när jag har funderat lite mer på min idé.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0