Minnen :)

Saknar dig min gosiga Bamse! :(



Jag ute på däck på en sommarkryssning :)


Jag äter glass i solen på semester i Finland


Saknar mitt långa, mörka hår!


Jag och Jensa på hans födelsedagskalas :)


Brunbränd i Italien-värmen med en iskall öl. MUMS!



Lindas 18-årsdag firades på Skogås


SOMMAR!


Jag och världens bästa pappa! <3


I GBG på farbrors balkong :)


"Snygga" solränder


Inhandlat vitt vin, ett måste på sommaren ;)


Jag satt och gick igenom gamla bilder, dom flesta från 2007.
Jösses vad jag har skrattat :) Fasen vad roligt jag har haft med mina vänner! Älskar er!




Älskling kommer hem med pizza till mig efter jobbet.. Vet inte om det är så bra egentligen med tanke på att magen krånglar men jag orkar inte laga mat idag och Pelle ville ha pizza så får bli så :)
Saknar älskling :(


Ska ta en dusch. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina bilder på dig gumman!

Puss

2009-04-22 @ 15:25:08
URL: http://mikaelafugelstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0