Kurs och bullbak :)

Har städat lägenheten, bytt sängkläder och gjort halva kursen i telefonförsäljning :)
Han som pratar i den kursen är lite halvjobbig att lyssna på så tröttnade efter ett par timmar, så då ställde jag mig och bakade bullar :) Just nu jäser degen och jag funderar på om jag ska ta en dusch så länge.
Har förberett middagen också, marinerat revbensspjäll med chili och vitlök.. Kommer bli supergott! *dreglar*

Älskling är på väg hem också, han ringde nyss och frågade om han skulle köpa med sig nåt till mig.
Gullebaby! Älskar honom såååå mycket!!! <3

Hoppar in i en dusch nu så jag har det gjort.
Sen fortsätter bullbaket och om ni är snälla kan ni få smaka sen :)
Ska dock skicka med Pelle en påse som han kan ge Bagge. Den 27:e ska han operera magsäcken (Bagge alltså), Gastric bypass tror jag det heter så det är sista gången han får äta bullar. Tyckte han skulle få smaka mina superbullar en sista gång då ;)

Bla bla.. har inte tid att sitta här, nu ska jag duscha.

Hejsvejs mina söta läsare :)

Kommentarer
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG I MIN BLOGG :]

http://soeticz.webblogg.se/





2009-04-20 @ 17:56:21
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Chatrine <3

Oj,

hälsa lycka till till bagge från mig!!

ja o jag hoppas tamejfaaaen att du har bakta bullar när jag kommer på besök sötnosissyster <3 puss

2009-04-23 @ 10:27:33
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0