Kan inte hålla mig längre.

Jag lovade mig själv att inte färga håret mer på ett bra tag men jag kan fan inte hålla mig.
Efter att ha tittat igenom alla gamla bilder saknar jag mitt mörka hår så mycket att jag bara måste färga om det.
Ska fråga älskling om han vill göra det på mig ikväll :)

Ska på jobbintervju på LiveIt på tisdag och jag har aldrig varit såhär nervös inför en intervju tidigare.
Men det beror nog på att jag verkligen verkligen vill ha det här jobbet.
Aldrig mer servitris!!!
(Tusen tack Jocke för allt du hjälpt mig med, betyder massor!)

Blä sitter här med världens magsmärtor.. Mensvärk + magkatarr = AJ!!!
Har inga tabletter hemma heller. Men ska till centrum lite senare så får inte glömma att köpa då.

Kusin Micaela: Du är helt underbar! Du ska veta att jag uppskattar verkligen och blir så glad när du skriver sånt till mig!
Det får mig att känna att jag kan ta mig ur det här och att det inte behöver vara speciellt svårt.
Du har rätt, jag har lagt allt destruktivt bakom mig och kommer aldrig se tillbaka på det men dumma tankar snurrar ändå runt i skallen. :/  TACK! <3


Jävla Aprilväder! Idag måste man nästan rota fram vinterjackan ur klädkammaren för att våga sig ut i kylan..
Så ska det ju inte vara?!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig att det är jätte jobbigt med alla magsmärtor! just nu har jag det med.. Inte alls kul :(

Puss

2009-04-22 @ 15:29:37
URL: http://mikaelafugelstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0