Hemskt natt :(

Usch vilken hemsk natt jag har haft :(
Har drömt riktigt läskiga mardrömmar om Pelle hela natten och satte mig upp och bet Pelle i armen inatt för jag var så arg på honom. Jag var inte riktigt vid medvetande men vaknade till när Pelle skriker: "Aj, vad gör du?!"
Haha stackarn.. Men det slutade inte där, jag fortsatte drömma hemska drömmar om att han var dum mot mig så jag skrek i sömnen också: "Fan ta dig!"
Men imorse hade jag äntligen fattat att det bara var en dröm och vi kramades och myste länge innan han var tvungen att gå upp. Åh min skrutt, han är så mysig!
Älskar dig mest!
(Drömde om dig Sara också.. Du var riktigt bäng i drömmen och jag var sur på dig när jag vaknade :P)

Hade feber och var förkyld när jag vaknade imorse .. Blä. Måste vara frisk till tisdag!!
Får hoppas det går över fort och inte blir värre.

Igår mötte jag älskling när han kom från jobbet och så gick vi och köpte pizza och coca cola och gick hem och åt och myste framför en film :) Sen ville jag se "Lie to me" men det ville inte Pelle så han la sig och läste istället.
Sällskapssjuk som jag är så kunde jag inte sitta kvar i soffan alldeles ensam utan gick också och la mig och läste.
Somnade rätt tidigt.




Idag hade jag tänkt att jag skulle träna men det är ju ingen idé när jag är sjuk kanske.
Verkar ju dumt att anstränga sig då och bli ännu sjukare. Hm. Får anstränga mig med och göra nån kurs istället :)

Nu ska jag bädda sängen och sen läsa mailen :) (Hm, ofrivilligt rim)

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0