Härlig dag :)

Jag tror det kommer bli en riktigt härlig dag idag :)
Har fått pengar från FK så nu ska jag bara skicka in papper till soc så jag kan få pengar från dom med :)
Har precis duschat och ska snart åka in till Sensus, Jocke ska skriva ett intyg till mig för säkerhetsskull ifall Soc nu kräver det. Tack för allt du har gör och har gjort för mig, det betyder mycket!

Solen skiner men det är lite molnigt.. Så svårt att veta hur mycket kläder man ska ta på sig då.
Kan ju vara supervarmt i solen men iskallt i skuggan :S

Sitter och lyssnar på Bakerstreet.. Mm den är skön! :) Remixen alltså.. Hihi.
Gillar saxofonen!

Haha nu blir det massa osammanhängande babbel igen, brukar av någon anledning bli så när jag är på bra humör.

Äh ni får ha en toppenfredag så hörs vi snart igen!


Fin va? :)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0