Grattis kära farmor på 75-årsdagen :)

Idag fyller min söta farmor 75 år! Hipp hipp HURRA!!!
Jag, Pelle, pappa och Miria åkte ner till Skövde i lördagsmorse för att överraska henne, och det lyckades vi verkligen med ;)
Hon blev överlycklig och väääldigt överraskad, kul kul :)
Pappa och Miria hade köpt med sig massa mat så farmor skulle slippa laga mat.
Vi åt potatisgratäng och helstekt fläskkarré och sallad på lördagkvällen :)
Och efter det en jättegod tårta som Miria hade bakat och pappa hade garnerat den, visst är dom duktiga? :)



På söndagen gjorde Miria och pappa en jättegod fiskgryta typ, med lax och massa gott.
Tog tyvärr ingen bild.
Sen skålade vi för farmor med Pommac såklart, alkoholfritt ska det vara.

Skål :)


Mm, min skäggiga snygging! <3

Sen vid 2 tiden ungefär var det dags att åka tillbaks till Stockholm, hatar den där bilresan men hade massor att läsa så var okej ändå :)


Nu sitter jag hemma, har sån jävla beslutsångest..
Väntar på svar från ett eventuellt jobb..
Hatar att ha beslutsångest.. Har pratat med min man och han kommer med råd men säger att det är ju självklart upp till mig. Jobbigt det här.

Äh, ska städa lite och rensa tankarna :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Chatrine <3

Guuud vilken fin tårta =O

vill oxå ha en sån, så sååå god ut med.

Åh den där maten, all mat, laga till mig syster haha.



vad gör ni ikväll? jag e ledig imorrn så jag kanske kan komma över till er ikväll?

men ehm, hur sjutton åker man dit?? =O =S

hehe bjussa på middag ;P



Hehe själv skulle jag sååå gärna vilja ha körkort nu så jag bara kunde ta bilen ner till malmö ;)



Puss

2009-04-27 @ 13:09:21
URL: http://chatrine86blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0