Godnatt min älskade Mirella! <3

Ikväll får du somna in och sedan flyga till katthimlen och vara med Benjamin igen.
Tack för 10 underbara år, du är en helt fantastisk kisse!



Myser med min älskade kisse. Kommer sakna dig så mycket :(




Bästaste Mirreälskingen. Mysigare finns inte!




Jag och finaste Mirre!



Mamma kommer sakna dig så mycket :( Men du slipper lida nu och får vara med Wennie igen! Mamma älskar er mest!



Snart är ni tillsammans igen.. Mamma älskar er mest!




Mycket sorglig dag idag :( Igår var jag och P hos pappa så jag fick säga farväl av min älskade kisse.
Det känns så himla trist att hon blev så sjuk men jag är tacksam att hon fortfarande var så pass klar i huvudet att hon förstod att jag var där och man märkte att hon verkligen tyckte om att ligga i min famn.
Känns jättejobbigt förstås, efter 10 år tillsammans. Och det är inte ens ett år sedan vi avlivade Benjamin.. :(
Vila i frid mina älsklingar! Ni har betytt så otroligt mycket för mig. Nu får ni leva vidare i katthimlen tillsammans. <3


Jag åkte till Skogås igår efter Sensus och träffade syster Catta och fikade med henne.
Åh så mysigt, det var så himla länge sen.. Alltför länge sen. Nästa gång får det inte gå så lång tid emellan.
Nu får du komma och hälsa på oss och se hur vi bor tycker jag :)


Idag ska jag bara vara hemma och sysselsätta mig med städning, ska putsa fönstrena också tror jag..
Så blir nog att jag skriver mer senare.

Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine

Hihi jaaa det va så mega massa mysigt <3

Tack för att du gjorde min dag syster <3



Vila i frid mirre gumsan =´(,

kommer sakna dig!



Finns här syster <3

2009-04-02 @ 12:47:02
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0