En gång i månaden hatar jag att vara tjej.

Hej mina söta korvar :)
Ja som sagt, en gång i månaden är det inte skoj att vara tjej.. Eller, inte skoj att vara Pelle kanske? Jag blir hemsk en vecka innan mens och tycker så synd om Pelle som måste ta all skit. Imorse frågade han lite försiktigt:
- När ska du gå upp älskling?
(Med otrevlig ton) - Men jag vet inte!!
- Okej, men lycka till idag på intervjun.. För du ska väl gå dit?
- Men vad i HELVETE! Har jag sagt att jag inte ska det eller???
- Nä okej men vi ses sen. Jag älskar dig!
- HEJDÅ!
(Jag blev så himla arg så jag skickade ett mess till honom också precis när han hade gått, det bestod mest av en massa svordomar. Sen fick jag ångest och skrev "Puss!" i ett till sms. )
Hahaha tycker så synd om honom. Det är verkligen inte meningen ju..
Men han är så förstående och blev inte ens grinig över mitt hatiska sms. Tack min man <3

Ja, jobbintervju idag som sagt.. Sander & Co Sjökrog. Jag har ju lovat mig själv att inte jobba som servitris igen men jag saknar det faktiskt och så är det så länge sen jag jobbade så känner att jag måste göra nånting.
Sen verkar det vara en väldigt mysig miljö och arbetstiderna sträcker sig aldrig längre än till 23 så det är ju okej.
Vill faktiskt ha det här jobbet (i väntan på något bättre) så håll tummarna :)

Påskhelgen var mys :) Vi stannade hemma på långfredagen och åkte till mamma på Påskafton istället :) Jättegod mat och mysigt som vanligt.. Jag hade dock ont i fötterna på kvällen efter att ha knatat runt i 11½ cm klackar :P
Men jag är ju rutinerad så hade naturligtvis med mig gympaskor :)
Sen på Påskdagen åkte vi till pappa på påskmiddag, det var fantastiskt gott!
För en gångs skull var det pappa som var kock och jösses vilken middag han lagade!
Lammstek med honungsslungade morötter och potatisgratäng samt en ljuvlig sallad till det!
Det var fantasiskt gott! Min duktiga pappa :) Tack!

Så nu är helgen över och tillbaks till vardagen. Känns skönt faktiskt :)

Dags att göra sig iordning

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster C <3

Hahaha jag veeet, du E hemsk då =P

men Pelle e nog härdad nu ska du se ;)

Wiiie jag håller tummen så den e blå ;P

wiiie vi kanske ses idag thihi längtar o hoppas,

saknar juh dig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket

2009-04-14 @ 11:13:30
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0