En fet uppdatering

Hej mina gulliga läsare :)
Jag vet, jag har varit helt sämst på att blogga.. Har haft mycket att göra på Sensus blandannat men har haft ont i magen också, min magkatarr som spökar igen :/. Fast nu är det bättre :)
Såhär kommer en fet uppdatering från Söndag till idag. Varsågoda!

Söndag: Jag, mamma och min älskade man åkte på kryssning och det var superskoj! Vi dansade, åt god mat och massa mys :) Träffade en del roliga människor också. Det var väldigt lyckat!

Jag och min älskade man!



Jag och min lilla mamma :)

Måndag: På måndagmorgonen var vi påväg tillbaks till Sthlm. Jag och älskling åt en underbar lunchbuffé :) Supermys.

Min finaste Pelle på buffén :)

Sen gick vi ut på däck och njöt av det vackra vädret (och varandra)


Mums!


Sen när vi kom hem spenderade vi hela kvällen i soffan framför tv:n. :) En riktigt mysig dag!

Tisdag: Pelle jobbade och jag var bara hemma och städade lite och latade mig :P Blev en jävla massa datanördande också..

Onsdag:
Igår var jag på Sensus från 9 - 13 ungefär. Hade möte med min coach kl 11 också :) Hon är så himla go!
Vi gjorde intervjuträning och hon tyckte jag var så himla bra, att jag svarade tydligt och precis så som arbetsgivaren vill. Hon sa även att hon skulle använda mig som mall när hon skulle träna med andra :P Haha.
Men jag har aldrig haft problem med att snacka för mig, har ju ändå stått på scen halva livet så borde ju kunna det där, och om jag glömmer är det bara att koppla på skådespeleriet och låtsas att jag vet precis vad jag pratar om :P Haha.

Det var en skön dag och när älskling kom hem blev det supermys som alltid :)
Han är vääärldens bästa! Vi har pratat mer och mer om bröllopet och det känns så rätt!
Jag har aldrig älskat någon så mycket .. Min man! <3
Lagade lite middag och sen blev vi ap-trötta så gick och la oss tidigt.

Förresten, har ni sett på "Halv 8 hos mig"?
Jag och Pelle bara satt och skrek åt tv:n igår :P Nu minns jag inte vad hon heter men en ung tjej som är med den här veckan och som ska ha gänget över på middag ikväll, hon är ju helt sjukt dryg!
Pelle stör sig som fan på henne! Och när hon sa igår: "Om glassen har GB-spår i sig blir jag avtänd"
Då sa älskling: "Fan skriv i din blogg att DU blir avtänd av att se henne på tv!!!"
Så nu har jag skrivit det :P Haha. Ja men det är väl bra tv, när man blir provocerad.

Och så är det ju faktiskt påsk :) Vi ska på påskmiddag hos mamma imorn och sen blir vi nog hemma på lördagen för på söndagen ska vi på påskmiddag hos pappa. Blir nog en bra påsk.
Vad ska ni göra i påsk?


Ska snart gå till centrum och handla lite mat och så :)
Lär ju vara rätt stängt imorn så bäst att ladda upp.

Kanske bloggar mer sen men om jag inte gör det så önskar jag er en riktigt Glad Påsk!

Puss





Kommentarer
Postat av: Syster Chatrine <3

Iiiih fina kort och jag ÄLSKADE etta inlägg syster yster <3

Va underbart att ni hade det trevligt,

skönt att du o din mamma har bra kontakt igen.

haha sooom alltid lyckas vi med samma saker samtidigt,

jag o mamma har oxå bra kontakt nu =D

Jag ska till henne ikväll efter jobbet på påskmiddag och garderoooob rensning *wiiiiiie* =D

Mer får du läsa i bloggen thihi,

ska blogga nu PUSSS älskar er

2009-04-11 @ 11:39:06
URL: http://chatrine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0