Bulle till frukost = mindre smart.

Kunde inte somna om efter att älskling hade gått till jobbet imorse så jag gick upp vid 6:30.
Kände mig lite små hungrig och åt en vanilj och en kanelbulle till morgonkaffet..
Nu börjar jag känna mig lite illamående och känner ett starkt sug efter nåt nyttigt, typ en paprika eller nåt.
Men eftersom Pelle inte äter paprika har vi ju inte det hemma förstås.. Grrr.

Har dock haft en underbar morgon trots illamåendet, hittade två fantastiskt roliga hemsidor!
Har skrattat högt för mig själv i flera timmar nu :D
http://humorbloggen.se och http://www.intealltid.se
Om man delar min humor garanterar jag ett gott skratt!

Tappade min lins igårnatt när jag skulle upp för att dricka vatten och till min fasa upptäckte jag att jag bara hade en enda kvar! Så har beställt nya nu men enligt hemsidan (lensway.com) skulle det ta 5 veckor ???
Förstår inte vad dom håller på med, har beställt därifrån tidigare och aldrig behövt vänta så länge.
Håll tummarna för att det inte blir några problem med dom jag har i nu, annars blir jag ju halvblind och ganska handikappad.


Aw.. ser på Nyhetsmorgon och en kille intervjuade två små flickor som hette Gabriella och Denise :)
Usch jag saknar mina gamla vänner så mycket! :(
Har i flera veckor funderat på att skriva ett mail till Carro men det blir aldrig av. :/

Middagen igår var jättegod och bullarna också, som vanligt.
Jag kan helt enkelt inte misslyckas med matlagning/bakning.
Pelle är nog rätt glad att ha mig som fru, tror ni inte? :)


Ska fylla på kaffet och gå ut och röka. (Nej det gick inget vidare att sluta men ska göra ett nytt försök snart igen, så trött på att vara beroende av den här skiten som inte bara skadar mig utan också kostar mig en halv förmögenhet!)
Som Allan Carr säger i sin bok Äntligen icke-rökare: "Det hade varit smartare att slänga pengarna i sjön, nu lägger jag pengar på att förkorta mitt liv"

Ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan ! Vad har du för styrka i linserna och vilket sort använder du? Jag har precis beställt och fått hem bausch & lomb Pure vision styrka -3,75 om du vill låna ett par till dina kommer. Inte kul att inte se ordentligt.

Kram

2009-04-21 @ 19:31:10
Postat av: Sussie

det var jag som skrev kommentaren! såg att inget namn kom upp.

2009-04-21 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0