Buff

Nu har jag städat hela lägenheten, putsa fönstrena får jag göra när jag har köpt fönsterputs. Tänkte pröva att tvätta dom med diskmedel och vatten men blir lite smidigare med fönsterputs/sprayflaska.

Har ont i magen, vet inte varför. Kan bero på att vi äter så sjukt mycket vitlök och har smör i typ allt :P
Åt Start med mjölk till lunch.. Får se vad det blir till middag.
Har egentligen ingen lust att göra nånting alls idag som ni säkert förstår.
Men har iaf fått av mig mjukiskläderna och ser lite mer anständig ut nu.
Hade tänkt att möta älskling när han kommer hem, känner att jag behöver frisk luft.



Jag igår när jag fikade med syster <3




Jag och systeryster :)


Har fortfarande inte fått mina pengar.. Trodde dom skulle sitta på kontot idag. Hm. Får ta o ringa min soc imorrn om jag inte fått dom då.
Om jag inte får dom kan vi ju inte åka på kryssning på söndag jag o älskling.. Och det är något vi verkligen sett fram emot. Alla våra kryssningar har varit så fantastiskt mysiga.. Bara njutit av varandra, ätit god mat och bara varit kära :)
Hoppas hoppas pengarna kommer idag eller imorrn.

Ciao

Kommentarer
Postat av: yeye

din systeryster verkar ha lite acneproblem

2009-04-20 @ 16:29:22
Postat av: Gabriella

Haha! Tar det här som en förolämpning.. Det enda som intresserade sig så pass mycket att skriva en (dum) kommenter var bilden på henne :P Men okej.. Får väl försöka skriva lite mer intressant i fortsättningen då så du kanske vill kommentera andra saker :)

2009-04-20 @ 17:03:19
URL: http://gabriiella86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0